فروشگاهی پیشرفته

Image

فروشگاهی پیشرفته:

تیم تخصصی ويــرا با رصد نمودن کارهای انجام شده در فروشگاهها، اقدام به طراحی و پیاده سازی نسخه فروشگاهی این نرم افزار در سه ورژن ساده، استاندارد و پیشرفته نموده اند. 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه‌ای بر محور خرید و فروش کالا، انبار و صندوق می باشد. نسخه فروشگاهی، با محیطی ساده و امکانات مناسب، امکان مدیریت کامل و دقیق کسب‌وکار فروشگاهی‌ شما را برآورده می سازد.

تمام ورژن های این نسخه دارای امکانات امور مالی بوده، و شما می توانید بدون داشتن دانش حسابداری، انواع اسناد عمومی  حسابداری  اعم از ثبت هزینه‌ها و درآمدهای مربوط به فروشگاه، انتقال و جابه‌جایی پول بین صندوق‌ها و بانک، دریافت و پرداخت وجوه نقدی و استفاده از کارت‌خوان و… را به راحتی ثبت نمایید.

 

 این نسخه از نرم افزار، دارای قفل نرم افزاری می باشد که بعد از نصب آن، اقدام به فعال سازی قفل می نمایید.

در این نسخه، درصورت درخواست مشتری، می توان با اخذ هزینه، از قفل سخت افزاری نیز استفاده نمود.tinyplus 1

Image

برخی از امکانات فروشگاهی پیشرفته:

 

  • تمامی عملیات نسخه های پایه و استاندارد

  • ثبت چک های امانی و مشاهده انواع گزارشات چک های امانی

  • گزارش نموداری انواع چک های دریافتی و پرداختی به تفکیک ماههای سال

  • مشاهده لاگ چک ها

  • ثبت اتوماتیک اسناد مربوط به پرداخت حقوق پرسنل
  • تعریف کالا در n سطح

  • تعیین تیپ قیمت فروش کالاها 

  • امکان انتخاب شکل فاکتور و نحوه ورود اطلاعات در فرمهای مختلف

  • انتخاب سرفصل برای فاکتور ضایعات

  • ذخیره موقت فاکتور

  • فروش بارکدی

  • طراحی و چاپ بارکد جهت درج روی اجناس

  • تعیین روش محاسبه فی کالا در فاکتور خرید

  • تعیین روش محاسبه فی کالا در فاکتور فروش(تیپ قیمت، قیمت میانگین، آخرین قیمت فروش به شخص، آخرین قیمت فروش رفته، ....)

  • اضافات و کسورات فاکتور

  • تک فروشی

  • ثبت سند پرداخت حقوق کارکنان بصورت اتوماتیک 

  • تعیین مهلت تسویه فاکتور برای مشتری های

  • تعیین حداکثر مقدار مجاز چک دریافتی از مشتری، و مهلت تسویه آن 

  • تعیین سقف اعتبار و کنترل آن برای مشتری ها (نسیه و چکی)

  • دو واحدی

  • ثبت دستی تخفیف حجمی کالا و خدمات (بصورت عددی و درصدی) در فاکتور

  • تعیین میزان تخفیف حجمی باتوجه به تعداد کالای ثبت شده در فاکتور

  • ثبت دستی اشانتیون حجمی کالا و خدمات (بصورت عددی و درصدی) در فاکتور

  • تعیین میزان اشانتیون حجمی باتوجه به تعداد کالای ثبت شده در فاکتور

  • ثبت دستی پورسانت حجمی کالا و خدمات (بصورت عددی و درصدی) در فاکتور

  • تعیین میزان پورسانت حجمی باتوجه به تعداد کالای ثبت شده در فاکتور

  • تعیین حداقل و حداکثر قیمت فروش کالا و کنترل آن در فاکتور 

  • کاردکس کالا به صورت ریالی

  • رویت سود و زیان هر فاکتور باتوجه به قیمت میانگین کالا، میزان خرید و فروش هرکالا در بازه های زمانی دلخواه

  • رویت سود و زیان هر فاکتور باتوجه به قیمت میانگین کالا و قیمت آخرین خرید کالا در بازه های زمانی دلخواه
  • ترازنامه با قیمت دلخواه

  • سود ترازنامه با قیمت دلخواه

  • گزارش گیری از عملکرد کاربران

  • خروجی گزارشات به اکسل

  • خروجی گزارشات بصورت HTML, PDF, Word و تصویر
  • گزارش از سرفصل های موجود، باتوجه به گروه سرفصل
  • .....

 

 

جهت مقایسه ورژن های مختلف فروشگاهی و مشاهده امکانات افزودنی کلیک نمایید 

Image

امکانات افزودنی به فروشگاهی پیشرفته:

 

نام امکان

قیمت (تومان)

پرینت حواله خروج از انبار هنگام صدور فاکتور

48.000

مدیریت چک های عودت شده به طرف حساب

48.000

تعیین میزان تخفیف، اشانتیون و پورسانت کالا برای هر مشتری

48.000

تعیین میزان تخفیف، اشانتیون و پورسانت گروه کالا برای هر مشتری

48.000

خلاصه اسناد

48.000

کنترل دسترسی کاربران به صندوقها، سرفصل، گروه کالا، حسابهای بانکی و ..

48.000

داشبورد مدیریتی - برترین مشتری ها (در فاکتورهای خرید، فروش و برگشتی)

 

118.000

داشبورد مدیریتی - برترین کالاها (در فاکتورهای خرید، فروش و برگشتی)

داشبورد مدیریتی - میزان داد و ستد به تفکیک ماههای سال 

داشبورد مدیریتی - بدهکارترین و بستانکارترین مشتری ها

داشبورد مدیریتی - میزان فروش خالص به تفکیک ماههای سال

کنترل دسترسی کاربران به صندوقها سرفصل، گروه کالا، حسابهای بانکی و .

 48.000

پشتیبان گیری از اطلاعات روی کلاود(جهت اطمینان بیشتر برای حفظ اطلاعات)

48.000

چند شرکتی

90.000

ادغام اسناد

48.000

تراز آزمایشی 2 و 4 ستونی

48.000

تراز آزمایشی 6 و 8 ستونی

48.000

ورود اقلام فاکتور از فایل اکسل 100.000
 کیت ارسال SMS  100.000
 
 
 
 

نمایی از صفحه اول نرم افزار

فرم ثبت اطلاعات مشتری

فرم ثبت فاکتورها

نمونه فرم گزارشات

نمونه فرم گزارشات-معین اشخاص

logo.png

گروه توسعه اندیشه آریا با هدف ارائه خدماتمناسب در زمینه نرم افزارهای حسابداری و انبارداری، برای مشاغل مختلف تاسیس شد.

سه راهی طالقانی ( مصلی )، ساختمان پاسارگاد ، طبقه دوم ، واحد D، نرم افزار ویرا ایمیل : info@ViraAcc.ir موبایل : 09142204743

پیوستن به ما

خبرنامه

اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید و در خبرنامه عضوشوید .از آخرین اخبار مطلع شوید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت توسعه اندیشه آریا می باشد 1383-1402

جستجو

 
62 01 706 0933