شرکتی استاندارد

Image

شرکتی استاندارد:

تیم تخصصی ويــرا با رصد نمودن کارهای انجام شده در فروشگاههای با ابعاد متوسط و بزرگ، اقدام به طراحی و پیاده سازی  فروشگاهی استاندارد نموده اند. 

این ورژن از نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌های دقیق و لحظه به لحظه از کالاها، اشخاص، چک های ثبت شده را در کمترین زمان  ممکن تهیه کنید.

لازم به ذکر است که امکانات این ورژن نسبت به فروشگاهی ساده بیشتر بوده و قابلیت مدیریت چندین انبار را دارا می باشدtinyplus 1فروشگاهی استاندارد دارای قفل سخت افزاری می باشد.

Image

برخی از امکانات شرکتی استاندارد:

 

  • تعریف بیش از یک انبار

  • ثبت حواله بین انبارها

  • تعریف حسابهای بانکی، صندوق و تن خواه

  • معرفی دسته چک ها

  • انواع گزارشات چک ها، بانک ها و صندوق ها

  • هشدار سررسید چک ها
  • مشاهده لاگ چک ها

  • تعریف کالا در سه سطح

  • تعریف اشخاص

  • امکان تعیین درصد تخفیف مجزا برای هر شخص

  • انواع گزارشات اشخاص

  • امکان انتخاب شکل فاکتور و نحوه ورود اطلاعات در فرمهای مختلف

  • صدور فاکتور خرید، فروش، برگشت از خرید و فروش، پیش فاکتور، امانی و ضایعات

  • نمایش سود ناخالص فاکتور قبل از ثبت آن

  • نمایش سود حاصل از فروش کالا، قبل از ثبت آن

  • تعیین میزان تخفیف ریالی با توجه به مبلغ کالای ثبت شده در فاکتور

  • تعیین واسطه (ویزیتور)

  • اعلام سررسید اتوماتیک مهلت تسویه فاکتورها

  • امکان تخفیف سطری و حجمی

  • گزارشگیری خلاصه فاکتور براساس اشخاص، ‌کالا و ...

  • پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت

  • ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها

  • ثبت عملیات به صورت نقد، چک، کارت خوان، نسیه

  • انواع گزارشات انبار(کاردکس کالا به صورت تعدادی)

  • گزارشگیری از اسناد

  • گزارشگیری از دفتر روزنامه

  • گزارشگیری از دفاتر کل، معین و تفصیلی
  • گزارش صورت سود و زیان

  • امکان تعریف چندین انبار و ایجاد حواله بین انبارها

  • گزارش نموداری خرید و فروش

  • گزارش‌ نموداری کالاهای با فروش برتر

  • تراز آزمایشی2 و 4 ستونی

  • کنترل دسترسی کاربران به منوی نرم افزار

  • ثبت سند بصورت دستی

  • ....

 

جهت مقایسه ورژن های مختلف شرکتی کلیک نمایید 

Image

امکانات افزودنی به شرکتی استاندارد:

 

نام امکان

قیمت (تومان)

پرینت حواله خروج از انبار هنگام صدور فاکتور

48.000

ثبت چک های امانی و مشاهده انواع گزارشات چک های امانی

48.000

گزارش نموداری انواع چک های دریافتی و پرداختی به تفکیک ماههای سال

48.000

مدیریت چک های عودت شده به طرف حساب

95.000

ذخیره موقت فاکتور

48.000

انتخاب سرفصل برای فاکتور ضایعات

48.000

فروش بارکدی

80.000

محاسبه فی کالا در فاکتور خرید

48.000

تعیین روش محاسبه فی کالا در فاکتور فروش(تیپ قیمت، قیمت میانگین، آخرین قیمت فروش به شخص، آخرین قیمت فروش رفته، ....)

88.000

اضافات و کسورات فاکتور

48.000

توضیحات ثابت

48.000

ثبت سند پرداخت حقوق کارکنان بصورت اتوماتیک 

67.000

تعیین مهلت تسویه فاکتور برای مشتری های

48.000

تعیین حداکثر مقدار مجاز چک دریافتی از مشتری، و مهلت تسویه

48.000

تعیین سقف اعتبار و کنترل آن برای مشتری ها (نسیه و چکی)

48.000

دو واحدی انبار

48.000

طراحی و چاپ بارکد جهت درج روی اجناس

48.000

تعیین تیپ قیمت فروش برای اشخاص، کالا و خدمات

48.000

ثبت دستی تخفیف حجمی کالا و خدمات (بصورت عددی و درصدی) در فاکتور

48.000

تعیین میزان تخفیف حجمی باتوجه به تعداد کالای ثبت شده در فاکتور

48.000

ثبت دستی اشانتیون حجمی کالا و خدمات (بصورت عددی و درصدی) در فاکتور

48.000

تعیین میزان اشانتیون حجمی باتوجه به تعداد کالای ثبت شده در فاکتور

48.000

ثبت دستی پورسانت حجمی کالا و خدمات (بصورت عددی و درصدی) در فاکتور

48.000

تعیین میزان پورسانت حجمی باتوجه به تعداد کالای ثبت شده در فاکتور

48.000

تعیین حداقل و حداکثر قیمت فروش کالا و کنترل آن در فاکتور 

48.000

تخفیف، اشانتیون و پورسانت ریالی و حجمی برای گروه کالا و خدمات(عددی و درصدی)

 48.000

اختصاص اتوماتیک کالا به انبار

48.000

ورود اطلاعات کالا از اکسل

88.000

کاردکس کالا به صورت ریالی

48.000

رویت سود و زیان هر فاکتور باتوجه به قیمت میانگین کالا، میزان خرید و فروش هرکالا در بازه های زمانی دلخواه

48.000

مرور حسابها (صورت وضعیت دفتری)

48.000

خلاصه اسناد

48.000

لیست بدهکاران و بستانکاران باتوجه به فاکتور و یا اسناد

48.000

داشبورد مدیریتی - برترین مشتری ها (در فاکتورهای خرید، فروش و برگشتی)

118.000

داشبورد مدیریتی - برترین کالاها (در فاکتورهای خرید، فروش و برگشتی)

داشبورد مدیریتی - میزان داد و ستد به تفکیک ماههای سال 

داشبورد مدیریتی - بدهکارترین و بستانکارترین مشتری ها

داشبورد مدیریتی - میزان فروش خالص به تفکیک ماههای سال

ترازنامه با قیمت دلخواه

48.000

گزارش گیری از عملکرد کاربران

48.000

تراز آزمایشی 6 و 8 ستونی

48.000

خروجی گزارشات به اکسل

48.000

خروجی گزارشات به Word,PDF,HTML

48.000

خروجی گزارشات بصورت تصویر

48.000

کنترل دسترسی کاربران به صندوقها سرفصل، گروه کالا، حسابهای بانکی و .

48.000

پشتیبان گیری از اطلاعات روی کلاود(جهت اطمینان بیشتر برای حفظ اطلاعات)

48.000

چند شرکتی(تعریف چند شرکت یا فروشگاه و ثبت اطلاعات آنها بصورت مجزا)

90.000

ادغام اسناد

48.000

 
 
 
 

نمایی از صفحه اول نرم افزار

فرم ثبت اطلاعات مشتری

فرم ثبت فاکتورها

نمونه فرم گزارشات

نمونه فرم گزارشات-معین اشخاص

logo.png

گروه توسعه اندیشه آریا با هدف ارائه خدماتمناسب در زمینه نرم افزارهای حسابداری و انبارداری، برای مشاغل مختلف تاسیس شد.

سه راهی طالقانی ( مصلی )، ساختمان پاسارگاد ، طبقه دوم ، واحد D، نرم افزار ویرا ایمیل : info@ViraAcc.ir موبایل : 09142204743

پیوستن به ما

خبرنامه

اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید و در خبرنامه عضوشوید .از آخرین اخبار مطلع شوید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به شرکت توسعه اندیشه آریا می باشد 1383-1402

جستجو

 
62 01 706 0933